W sieci kwitnie handel działkami

- Oferty kupna lub sprzedaży działki zamieszczone w internecie przekonują bardziej niż autorytet pośredników nieruchomości czy też tradycyjnej prasy - stwierdza "Puls Biznesu".

Jak wynika z badań UnitedCast Entertainment, ponad połowa Polaków zamieści takie ogłoszenie w sieci. W tym 37 proc. wybierze wyspecjalizowane serwisy aukcyjne, a 16 proc. portale wielobranżowe.

Jednocześnie z internetu i usług pośrednika skorzysta 39 proc. ankietowanych. Tylko 15 proc. zamieści ogłoszenie w prasie .

Dziś pierwszym źródłem informacji o poszukiwanych towarach jest sieć - mówi prawnik dr Artur Krzykowski. Jak dodaje, wiedza tam zaczerpnięta często jest impulsem do podjęcia decyzji o zakupie nieruchomości gruntowych.

Reklama

Jednak zaufanie do popularnych portali nie powinno być przesadne - większość z nich nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Jak ostrzega Krzykowski, wiele regulaminów stanowi, że portal nie bierze udziału w transakcjach - w uproszczeniu: jest jedynie wystawą, gdzie swoje towary pokazują sprzedający i to z nimi, a nie z serwisem, zawieramy umowę.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: e-handel | prasy | W Sieci | nieruchomości | działka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »