"Puls Biznesu": Poczta stawia na polisy z komórek

Poczta zapowiada, że usługi finansowe, a w szczególności ubezpieczenia, mają stać się jej drugą nogą biznesową. Po szkoleniach listonoszy może mieć nawet 10 tys. agentów. Nikt, łącznie z liderem PZU, nie ma większej sieci sprzedaży, ocenia "Puls Biznesu".

Operator zaczyna właśnie mobilną rewolucję. Pierwszych 100 listonoszy dostało na próbę nowoczesne smartfony, za pomocą których będą mogli od ręki, w ciągu 2 minut, sprzedać ubezpieczenie.

To pierwszy krok na drodze do uruchomienia ponad 25-tysięcznej armii dystrybucyjnej, składającej się z doręczycieli oraz pracowników urzędów pocztowych.

Mobilna sprzedaż dotyczy na razie polis OC komunikacyjnego. Z czasem jednak do smartfonów listonoszy trafią także pozostałe rodzaje polis, które oferuje TUW - Pocztowy.

Przedstawiciele Poczty Polskiej nie wykluczają, że na platformie mobilnej w przyszłości mogą być także dostępne usługi bankowe.

Reklama
PAP
Dowiedz się więcej na temat: ubezpieczenie | przegląd prasy | listonosze | Puls Biznesu | Poczta Polska
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »