"Puls Biznesu": Poczta stawia na polisy z komórek
Poczta zapowiada, że usługi finansowe, a w szczególności ubezpieczenia, mają stać się jej drugą nogą biznesową. Po szkoleniach listonoszy może mieć nawet 10 tys. agentów. Nikt, łącznie z liderem PZU, nie ma większej sieci sprzedaży, ocenia "Puls Biznesu".
Operator zaczyna właśnie mobilną rewolucję. Pierwszych 100 listonoszy dostało na próbę nowoczesne smartfony, za pomocą których będą mogli od ręki, w ciągu 2 minut, sprzedać ubezpieczenie.
To pierwszy krok na drodze do uruchomienia ponad 25-tysięcznej armii dystrybucyjnej, składającej się z doręczycieli oraz pracowników urzędów pocztowych.
Mobilna sprzedaż dotyczy na razie polis OC komunikacyjnego. Z czasem jednak do smartfonów listonoszy trafią także pozostałe rodzaje polis, które oferuje TUW - Pocztowy.
Przedstawiciele Poczty Polskiej nie wykluczają, że na platformie mobilnej w przyszłości mogą być także dostępne usługi bankowe.