Darmowe filmy i seriale dla klientów Tesco

Brytyjska sieć supermarketów Tesco zamierza uruchomić dla swoich klientów posiadających karty lojalnościowe Clubcard darmowy internetowy kanał telewizyjny. Clubcard TV - obecnie w fazie testów beta wśród pracowników Tesco - będzie oferować "tysiące filmów i programów telewizyjnych" dla posiadaczy kart, którzy podadzą jej numer i kod pocztowy miejsca zamieszkania. Na razie nie wiadomo, czy podobny krok zostanie zrobiony w Polsce.

Clubcard TV jest dostarczany przez Tesco Clubcard oraz należącą do hipermarketu sieć blinkbox.

Będzie to pierwszy przypadek w Wielkiej Brytanii, kiedy klienci będą nagradzani możliwością darmowego oglądania filmów i seriali.

Tesco jest członkiem konsorcjum Digital Entertainment Content Ecosystem (DECE), które skupia wytwórnie filmowe, detalistów, producentów elektroniki użytkowej, operatorów kablowych, dostawców usług internetowych, dostawców zabezpieczeń, itd.

DECE propaguje uwierzytelnianie praw cyfrowych UltraViolet i system licencjonowania działający w chmurze.

Reklama

źródło: adtv

Źródło informacji

SatKurier
Dowiedz się więcej na temat: Tesco | telewizja | Wielka Brytania
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »