Awaria w ING BSK usunięta

Do późnego wieczora trwała w czwartek awaria w ING Banku Śląskim; klienci nie mieli dostępu m.in. do systemu internetowego i aplikacji mobilnej. Występowały również problemy z płatnością kartą, wypłatą gotówki z bankomatów, a także z działaniem infolinii.

Bank na swojej stronie internetowej sukcesywnie informował o postępach w przywracaniu usług. Obecnie wszystkie systemy i usługi banku działają prawidłowo, w tym bankowość internetowa Moje ING i aplikacja mobilna Moje ING mobile.

ING poinformowało, że będzie zwracać opłaty za korzystanie z obcych bankomatów w dniu wystąpienia awarii oraz priorytetowo rozpatrywać reklamacje z nią związane.

W związku z awarią mogą występować opóźnienia w rozliczaniu niektórych transakcji i płatności wykonanych w czwartek.

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »