Auto-Spa S.A. liderem transformacji cyfrowej myjni samochodowych
Auto-Spa S.A., Spółka notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2012 r., zrealizowała projekt transformacji cyfrowej, poprzez wdrożenie aplikacji wwwash.pl w całej sieci myjni samochodowych należących do Spółki. W oparciu o sukces projektu i nabyte doświadczenie, Auto-Spa zamierza w najbliższym czasie zaoferować i wdrożyć usługę w większości myjni partnerskich.
Jest to wynik podpisanej w czerwcu 2017 r. umowy licencyjnej z estońską spółką Barking
Oü, dzięki której Auto-Spa stała się głównym sublicencjodawcą oprogramowania z zakresu Internet of Things, które jest dedykowane myjniom samochodowym. Emitent uzyskał prawa do udzielania sublicencji na użytkowanie aplikacji wwwash.pl na terenie Polski, Czech oraz Ukrainy. Auto-Spa S.A. z sukcesem zakończyła wdrażanie aplikacji "wwwash.pl" w sieci myjni Spółki, a do końca br. chce wdrożyć tą usługę w myjniach partnerskich w Polsce i Czechach, które liczą łącznie blisko 251 stanowisk mycia.
"Pierwszym etapem wprowadzenia na rynek polski rozwiązania "wwwash" jest sieć własna Auto-Spa. Przeprowadziliśmy wdrożenie aplikacji i systemu. Dzisiaj klienci mogą korzystać z pełni funkcjonalności i wygody, jaką oferuje "wwwash". Proces uruchomienia potwierdził, że działanie jest szybkie i dostępne dla każdego rodzaju myjni. Sieć Auto-Spa dzięki "wwwash" korzysta z nowoczesnego i dostępnego rozwiązania płatniczego oraz udostępniania klientom faktury e-mailem. W kolejnych tygodniach do systemu zostaną dołączone myjnie partnerskie oraz skierujemy ofertę do potencjalnych klientów, czyli właścicieli myjni samochodowych w kraju." - komentuje Dariusz Ilski, Prezes Zarządu Spółki Auto-Spa S.A.
Aplikacja wwwash.pl jest wygodnym oraz nowoczesnym systemem płatności mobilnych przy użyciu telefonu komórkowego, dającym pełny i szybki dostęp do faktur za usługę mycia i zapewniającym użytkownikom wygodę oraz sprawność korzystania z usług myjni. Jest to wygodny oraz nowoczesny system umożliwiający lokalizowanie myjni, zamawianie i kontrolę usług, płatności mobilne i dostęp do dokumentacji przy użyciu telefonu komórkowego. Właścicielom myjni samochodowych wwwash.pl stwarza możliwość kompleksowego monitoringu usług świadczonych na rzecz klientów, pełnej analizy danych oraz zarządzania programami lojalnościowymi i daje im dostęp do szerokiej sieci klientów flotowych. W oparciu o korzyści projektu transformacji cyfrowej i nabyte w związku z nim doświadczenie, Auto-Spa S.A. zaoferuje dostęp do platformy wszystkim operatorom myjni samochodowych w Polsce. Taki krok uczyni z aplikacji wwwash.pl nowy model działania w branży myjni samochodowych, przynosząc korzyści zarówno klientom, jak i operatorom myjni oraz zapewni nowy wymiar skuteczności działania oraz analizy danych. Zarząd Spółki pragnie z jednej strony wykorzystać transformację w celu zwiększenia poziomu jakości usług oraz rentowności klientów Auto-Spa i całej branży w Polsce, a jednocześnie zapewnić Spółce pozycję lidera w dziedzinie innowacji technologicznych.
"Wdrożenie "wwwash" to dwie zasadnicze korzyści dla Auto-Spa. Nowe funkcjonalności dostępne dla klientów zwiększą potencjał sprzedaży do klientów B2C. Z kolei sieci Auto-Spa działanie platformy "wwwash.pl" pozwoli na uzyskanie dostępu do nowej grupy klientów - firm oraz klientów flotowych, co stanowić będzie istotną wartość dla Grupy, która docelowo pragnie w Polsce objąć systemem ponad 1.000 myjni każdego rodzaju." - zakończył Prezes Ilski.
Grupa Auto-Spa S.A. zajmuje się zarządzaniem - głównie poprzez operatorów - obiektami samoobsługowych, bezdotykowych myjni samochodowych. Obecnie w sieci Auto-Spa znajdują się łącznie 251 stanowiska mycia - 67 działających myjni na terenie Polski, Czech i Ukrainy.
Spółka buduje, zarządza i rozwija sieć samoobsługowych, ręcznych myjni samochodowych na terenie całego kraju oraz Europy Centralno-Wschodniej.
mzb