MaxCom planuje debiut na NewConnect na przełomie maja i czerwca 2012 r.

MaxCom, spółka zajmująca się produkcją telefonów komórkowych dla seniorów, planuje zadebiutować na rynku NewConnect na przełomie maja i czerwca 2012 roku. Spółka planuje pozyskać 10 mln zł z emisji akcji.

MaxCom, spółka zajmująca się produkcją telefonów komórkowych dla seniorów, planuje zadebiutować na rynku NewConnect na przełomie maja i czerwca 2012 roku. Spółka planuje pozyskać 10 mln zł z emisji akcji.

- Liczymy, że uda nam się zadebiutować na rynku NewConnect w okolicach maja-czerwca 2012 roku. Z emisji liczymy na pozyskanie około 10 mln zł. Ta kwota w pełni odpowiada naszym potrzebom. Na tę chwilę jeszcze nie możemy podać informacji czy to będzie oferta prywatna czy publiczna, w tej chwili możliwe są różne scenariusze - powiedział na spotkaniu z dziennikarzami prezes MaxCom Arkadiusz Wilusz.

MaxCom szacuje, że za 2011 rok przychody wyniosą około 16,9 mln zł, a zysk operacyjny 1,6 mln zł. W 2010 roku spółka osiągnęła 13,86 mln zł przychodów, 1,24 mln zł zysku operacyjnego i 0,74 mln zł zysku netto.

Reklama

Jednym z głównych elementów strategii spółki jest zwiększenie przychodów z eksportu. - Obecnie eksport stanowi kilkanaście procent przychodów. Chcemy, aby w 2015 roku eksport stanowił już około 60 proc. przychodów - powiedział Wilusz.

W 2011 roku MaxCom sprzedał blisko 100 tys. sztuk telefonów. Spółka liczy, że w 2015 roku sprzeda blisko 500 tys. sztuk.

MaxCom specjalizuje się w produkcji telefonów komórkowych dla seniorów. Ponadto spółka produkuje telefony stacjonarne, baby-monitory, radiotelefony i nawigacje GPS. W najbliższych latach spółka planuje rozwijać swoją działalność w segmentach urządzeń healthcare i telemedycynie (telehealth).

PAP
Dowiedz się więcej na temat: Maxcom | rynek pierwotny | debiut giełdowy | NewConnect
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »