Notowania akcji spółki LPP z 20 lutego 2023 roku

W poniedziałek, 20 lutego LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 10040 zł, czyli o 0,55 proc. więcej niż na zamknięciu piątkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 9985,0 zł. To była także maksymalna wartość tej spółki tego dnia. Poziom minimalny - 9835 zł - spółka osiągnęła na zamknięciu.

Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 64, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 2 219 sztuk. Obroty wyniosły 19,6 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek podobnie jak to miało miejsce w ostatni czwartek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki spadła o 1,83 proc., w ciągu miesiąca obniżyła się o 5,12 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zmniejszyła się o 36,55 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 7 proc.

Reklama

W poniedziałek LPP zachowywało się gorzej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,36 proc. do poziomu 60 243 punktów, a wartość spółki spadła aż o 0,8 proc. Spółki z sektora odzieżowego do których należy także LPP ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 0,93 proc. do poziomu 5 471 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek odzieżowych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza pięcioma markami: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1800 salonów stacjonarnych na 25 krajach. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »