E-commerce zyskuje na wartości. Kupujemy więcej, drożej i chętniej sięgamy po przedmioty z drugiej ręki - analiza OLX

Informacja prasowa od OLX

OLX
OLXsponsorowane

E-commerce umacnia swoją pozycję

Wzrost popularności zakupów on-line w sposób naturalny przełożył się na podaż produktów. Dzisiaj internet jest jak sezam, który otwiera przed nami swoje drzwi po wpisaniu hasła w komputerze lub uruchomieniu aplikacji. Jednocześnie to bogactwo ofert skłania sprzedających do zmiany podejścia do konsumentów. Dzisiaj nie wystarczy sprzedawać szybko i tanio. Aby się wyróżnić, w sprzedaż trzeba włączyć emocje, pokazać swoje zaangażowanie, a tym samym podkreślić, że każdy klient jest dla nas ważny i staje się częścią naszej historii
mówi Konrad Grygo, starszy analityk biznesowy w OLX

Więcej wydatków na zakupy on-line

OLX
OLXsponsorowane

Istota rzeczy kupowanych w internecie

Zakupy w internecie są obecnie naszym chlebem powszednim. Przyzwyczailiśmy się do tego, że są wygodne, tanie i szybkie. Ale dzisiaj podczas zakupów w sieci szukamy też emocjonujących doświadczeń, podobnych do tych, których doświadczaliśmy w tradycyjnych sklepach. W zunifikowanym świecie poszukujemy oryginalności i uważności. Coraz częściej też chcemy otaczać się nietuzinkowymi przedmiotami, które tę naszą indywidualność podkreślają. To właśnie tłumaczy ogromne zainteresowanie towarami z drugiej ręki. Często to unikatowe przedmioty, za którymi stoi niezwykła historia poprzednich właścicieli. A dzięki sprzedaży na OLX ta historia, zachowując ciągłość, staje się czyjąś nową opowieścią. Takie właśnie historie opisał Witold Szabłowski w reportażu “Istota rzeczy, to relacje między ludźmi". Rozmówcy, do których dotarł autor, to ludzie z pasją, którzy dzięki OLX mogli podzielić się nią z innymi, co w wielu przypadkach zaowocowało długotrwałą przyjaźnią
komentuje Konrad Grygo, starszy analityk biznesowy w OLX
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?