Volkswagen Bank direct zwiększa bezpieczeństwo

W dniu 5 września br. Volkswagen Bank direct wprowadził nowe rozwiązanie zwiększające bezpieczeństwo klientów korzystających z TELEdirect - systemu telefonicznej obsługi klienta.

W dniu 5 września br. Volkswagen Bank direct wprowadził  nowe rozwiązanie zwiększające bezpieczeństwo klientów korzystających z TELEdirect - systemu telefonicznej obsługi klienta.

Od tej chwili klienci będą się identyfikować używając tylko trzech z sześciu cyfr Telekodu - uniemożliwia to podejrzenie lub podsłuchanie Telekodu w trakcie jednej rozmowy telefonicznej. Dodatkowym zabezpieczeniem jest "losowanie" kolejności wybierania ww. trzech cyfr - system pyta o cyfry Telekodu w dowolnej kolejności np. 2-6-1. Wprowadzone rozwiązanie w połączeniu z długim 6-cio cyfrowym Telekodem sprawiają, że dostęp do Volkswagen Bank direct przez kanał telefoniczny jest jednym z najbezpieczniejszych dla klientów spośród wszystkich oferowanych przez inne polskie banki.

Reklama



Volkswagen Bank direct stale podnosi jakość oferowanych usług i dopasowuje je do potrzeb klientów. Jako jedyny podpisał z Pocztą Polską umowę dotyczącą identyfikacji klientów. Dzięki tej umowie klient może złożyć wniosek o otwarcie rachunku bezpośrednio w okienku pocztowym. Pracownik urzędu pocztowego potwierdzi swoim podpisem zgodność danych klienta z dokumentem tożsamości oraz autentyczność jego podpisu, a następnie przekaże kompletne dokumenty do Volkswagen Bank direct. Dostępność wszystkich dokumentów koniecznych do otwarcia rachunku na stronie internetowej banku w połączeniu z procedurą identyfikacji w urzędach pocztowych sprawia, że czas założenia rachunku w Volkswagen Bank direct ulega skróceniu się nawet do 3 dni.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »