Auto-Spa planuje debiut na NewConnect w IV kwartale 2011 roku

Auto-Spa, operator ogólnopolskiej sieci myjni bezdotykowych, planuje zadebiutować na NewConnect w IV kwartale 2011 roku. Z prywatnej emisji akcji spółka planuje pozyskać 8 mln zł - poinformowała spółka we wtorkowym komunikacie.

Auto-Spa, operator ogólnopolskiej sieci myjni bezdotykowych, planuje zadebiutować na NewConnect w IV kwartale 2011 roku. Z prywatnej emisji akcji spółka planuje pozyskać 8 mln zł - poinformowała spółka we wtorkowym komunikacie.

"Debiut na rynku alternatywnym umożliwi nam zdobycie środków finansowych na rozbudowę sieci - zwiększenie liczby myjni własnych oraz intensywny wzrost obiektów franczyzowych" - powiedział cytowany w komunikacie Sławomir Decewicz, prezes spółki.

"W ten sposób planujemy w najbliższych latach utrzymać dotychczasową, wysoką dynamikę rozwoju i stać się liderem rynku myjni bezdotykowych" - dodał.

Obecnie w sieci Auto-Spa funkcjonuje 17 obiektów, a kolejnych kilkanaście jest w trakcie budowy. Do końca 2011 roku może działać nawet 60 myjni, z czego połowa na zasadzie franczyzy.

Reklama

Model biznesowy Auto-Spa skupia się wokół budowy i sprzedaży gotowych myjni bezdotykowych oraz dostawy urządzeń i chemii w ramach programu franczyzowego.

W 2010 roku skonsolidowane przychody Auto-Spa wyniosły 14 mln zł, wynik EBITDA 2,6 mln zł, a zysk netto 2,1 mln zł.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: spółka | debiut
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »