Więcej pizzy dla nas

Sieć restauracji Pizza Dominium zamierza w 2007 roku otwierać kolejne pizzerie w Polsce i zwiększyć swoje przychody do 100 mln zł. Na ten rok spółka zapowiada też uruchomienie pierwszych lokali w Rumunii, a później na Ukrainie i Litwie - poinformowali przedstawiciele firmy.

Sieć restauracji Pizza Dominium zamierza w 2007 roku otwierać kolejne pizzerie w Polsce i zwiększyć swoje przychody do 100 mln zł. Na ten rok spółka zapowiada też uruchomienie pierwszych lokali w Rumunii, a później na Ukrainie i Litwie - poinformowali przedstawiciele firmy.

"Chcemy kontynuować ekspansję w Polsce, na razie w miastach powyżej 200 tysięcy mieszkańców" - powiedział prezes i właściciel Pizza Dominium Tomasz Plebaniak. W tym roku firma zamierza otworzyć 15 - 20 restauracji w Polsce.

Pizza Dominium stawia sobie za cel w tym roku rozpoczęcie działalności poza granicami naszego kraju. "Wchodzimy obecnie do Rumunii. Mamy zamiar otworzyć tam w tym roku 1-2 lokale, a docelowo w ciągu 5 lat kolejne 30-40 lokali. W 2008 roku chcemy wejść na Ukrainę i na Litwę" - powiedział Plebaniak.

Reklama

Istniejąca od 1993 roku Pizza Dominium to największa sieć restauracji należąca w całości do polskiego właściciela. Liczy 50 lokali rozmieszczonych w całym kraju, w dużych miastach i miejscowościach turystycznych.

Obecnie Pizza Dominium zajmuje trzecie miejsce na rynku pizzy - za Pizzą Hut i Telepizzą oraz drugie miejsce w segmencie dostaw dań gotowych na telefon. Obroty firmy w 2006 roku wyniosły 69 mln zł.

Prognozy spółki na 2007 rok zakładają zwiększenie przychodów do 100 mln zł.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: pizza | 100 | firmy | pizza '
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »