Będzie e-Biedronka?

Największa w Polsce sieć detaliczna Biedronka testuje elektroniczne zakupy - dowiedział się nieoficjalnie "Dziennik Gazeta Prawna".

Największa w Polsce sieć detaliczna Biedronka testuje elektroniczne zakupy - dowiedział się nieoficjalnie "Dziennik Gazeta Prawna".

To pilotaż rozwiązania polegającego na tym, że klient zamawia produkty przez internet, a następnie odbiera je w wybranym sklepie. Testy mają się odbywać m.in. w Trójmieście.

Sprzedaż produktów w internecie zaczyna być istotną częścią biznesu sieci detalicznych. Prowadzą ją już m.in. Tesco, Alma, Market, Piotr i Paweł, Auchan czy E.Leclerc - czytamy w gazecie.

PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »