Klienci mBanku mieli kłopoty z wykonywaniem przelewów
Dzisiaj przed południem klienci mBanku mieli trudności z wykonywaniem płatności. Przedstawiciele banku zapewniają, że sytuacja już została opanowana.
"Obecnie nie można wykonać przelewu w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej. Nie działają również mKantor, mPlatforma Walutowa oraz BLIK. Trwają prace nad przywróceniem pełnej dostępności serwisu" - informował mBank dzisiaj przed południem.
"Przelewy można wykonać za pośrednictwem mLinii i w oddziałach banku" - informował mBank i zapewniał, że opłaty za takie przelewy zostaną zwrócone.
Obecnie sytuacja wydaje sie być opanowana. "Wszystkie systemy są już w pełni dostępne. Można wykonywać przelewy zarówno w aplikacji mobilnej jak i serwisie. Działają mKantor, mPlatforma Walutowa i BLIK. Za utrudnienia przepraszamy" - informuje mBank.(js)