Sting promuje Orange

Na zaproszenie marki Orange (brand, który zastąpi rodzimą Ideę) 24 września br. w Warszawie zagra Sting. Klienci sieci Idea oraz ich przyjaciele będą mieli możliwość uczestniczenia w tym wydarzeniu. Do wygrania jest 75 tys. darmowych zaproszeń dla dwóch osób.

Na zaproszenie marki Orange (brand, który zastąpi rodzimą Ideę) 24 września br. w Warszawie zagra Sting. Klienci sieci Idea oraz ich przyjaciele będą mieli możliwość uczestniczenia w tym wydarzeniu. Do wygrania jest 75 tys. darmowych zaproszeń dla dwóch osób.

Koncert Stinga rozpocznie się w sobotę 24 września o godz. 18.00 na terenie Torów Wyścigów Konnych na Służewcu przy ul. Puławskiej 266 w Warszawie. Przed koncertem gwiazdy wystąpią Kayah i Tomek Makowiecki.

Koncert, prowadzony przez Piotra Metza, można będzie także obejrzeć na żywo w TVP2 oraz na telebimach w trakcie imprez towarzyszących w Krakowie (okolice Rynku Głównego), Gdańsku (Targ Węglowy), Poznaniu (Stary Browar) i Wrocławiu (Plac Wolności). Poprowadzą je odpowiednio Marek Rusinek, Adam Kasprzyk, Jacek Kaczor i Roman Osica.

Reklama

Koncert będzie bezpłatny dla klientów PTK Centertel, czyli obecnych użytkowników sieci Idea i przyszłych klientów Orange.

Kampania informacyjna na temat koncertu Stinga w mediach ogólnopolskich rozpocznie się w niedzielę 4 września br. i potrwa do dnia koncertu. Zapowiedzi informujące o koncercie pojawią się w następujących mediach: telewizji, radiu, prasie oraz w internecie.

Brief.pl
Dowiedz się więcej na temat: idea | Warszawa | Orange | koncert
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »