"DzGP": Rekordowy rok franczyzy

Polacy zaufali franczyzie i chcą prowadzić biznes pod logo znanej marki. Inwestorów do wejścia na ten rynek przekonuje przede wszystkim stabilizacja, ocenia "Dziennik Gazeta Prawna".

Polacy zaufali franczyzie i chcą prowadzić biznes pod logo znanej marki. Inwestorów do wejścia na ten rynek przekonuje przede wszystkim stabilizacja, ocenia "Dziennik Gazeta Prawna".

W tym roku padnie potrójny rekord: pod względem nowych sieci, liczby franczyzobiorców i zainwestowanych pieniędzy. Pierwszych będzie 750, drugich 45 tys., a pieniędzy - 1,3 mld zł, wynika z analizy przygotowanej dla "DGP" przez firmę doradczą Profit System, badającą ten rynek.

Do końca tego roku przybędzie przynajmniej 90 sieci. W ub. roku przybyło ich 84. Liczba franczyzobiorców wzrosła o 6,7 tys. czyli o 17 proc. Wszystko wskazuje na to, że w ciągu trzech lat rynek franczyzowy w Polsce osiągnie liczbę 1 tys. sieci i zrówna się ze średnią w zachodniej Europie, oceniają eksperci.

Reklama
PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »