Kolejne badanie sieci mobilnych w Polsce za nami

Sieć T-Mobile zajęła pierwsze miejsce w zestawieniu porównującym sieci mobilne w Polsce. Badanie przeprowadziła firma P3 Communication na zlecenie Deutsche Telekom.

Firma badawcza P3 Communication od października do listopada 2016 r. porównała wszystkich czterech operatorów infrastrukturalnych świadczących w Polsce usługi mobilne w Polsce w wybranych aglomeracjach oraz na ważnych szlakach komunikacji drogowej. Pierwsze miejsce w zestawieniu porównującym sieci mobilne w Polsce zajął T-Mobile.

- Najlepsza sieć nie jest dla nas celem samym w sobie. To sposób na zapewnienie klientom absolutnie najlepszego doświadczenia z korzystania z usług mobilnych. Tylko wtedy można uznać to za pełen sukces i pod tym kątem badana jest sieć - mówi Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska - Badania certyfikujące sieci realizowane są w oparciu o te same wskaźniki w kilkunastu krajach. Daje nam to gwarancję ich wiarygodności i rzetelności - dodaje Sawicki.

Reklama

T-Mobile uzyskał 830 punktów (wygrywając w kategorii jakości połączeń głosowych i usług transmisji danych). Zdobywca drugiego miejsca uzyskał łącznie 816 punktów (Orange) natomiast kolejni badani odpowiednio 809 i 775 (Play i Plus).

Badanie przeprowadziła niezależna firma badawcza P3 Communication na zlecenie grupy Deutsche Telekom, właściciela sieci T-Mobile.

W badaniu pod uwagę były brane m.in. szybkość i skuteczność przesyłania danych oraz jakość usług bazujących na transmisji danych.

Według informacji organizatorów, celem badania jest wyłonienie najlepszej sieci oferującej kompleksowo usługi głosowe i transmisji danych. "Wszystkim wskaźnikom przypisane są odpowiednie wagi w zależności od wpływu na komfort i jakość korzystania z usług" - podano w komunikacie.

pb

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »