Comarch wdroży platformę usługową

Comarch podpisał kompleksową umowę z Telefonią Dialog, jednym z największych niezależnych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce, na dostawę, instalację i wdrożenie platformy usługowej - poinformował Comarch w komunikacie prasowym.

Comarch podpisał kompleksową umowę z Telefonią Dialog, jednym z największych niezależnych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce, na dostawę, instalację i wdrożenie platformy usługowej - poinformował Comarch w komunikacie prasowym.

Dzięki nowej platformie Telefonia Dialog będzie mogła świadczyć usługi głosowe także w technologii VoIP, oraz uruchomić szereg nowych, niedostępnych dotąd serwisów, takich jak hosted PBX, SIP Trunking, VAS, połączenia audio/video, czy połączenia wielostronne, również w modelu pracy grupowej.

Umowa zawiera także integrację platformy z istniejącymi systemami telekomunikacyjnymi i teleinformatycznymi w Telefonii Dialog, w tym z systemami zarządzania, obsługi klienta oraz platformą bilingową firmy Comarch. Dodatkowo Comarch zapewnia serwisowanie gwarancyjne i pogwarancyjne, asystę techniczną oraz szkolenia dla pracowników, jak również rozwój platformy w przyszłości. Do realizacji projektu poza Comarchem zaangażowani zostali partnerzy biznesowi, w tym BroadSoft, Acme Packet i AudioCodes.

Reklama
INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: dialog | platformy | Comarch | Platforma Obywatelska
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »