Deloitte Consulting zmienia nazwę

Firma Deloitte Consulting, konsultingowe ramię międzynarodowej firmy księgowej Deloitte Touche Tohmatsu, ogłosiła dziś, że dokonała wyboru nowej nazwy dla siebie - Braxton.

Firma Deloitte Consulting, konsultingowe ramię międzynarodowej firmy księgowej Deloitte Touche Tohmatsu, ogłosiła dziś, że dokonała wyboru nowej nazwy dla siebie - Braxton.

Firma Deloitte Consulting, konsultingowe ramię międzynarodowej firmy księgowej Deloitte Touche Tohmatsu, ogłosiła dziś, że dokonała wyboru nowej nazwy dla siebie, decydując się na nazwę wpisaną już w jej tradycję. Ten wybór znacznie odróżnia DC od rozwiązań przyjętych przez inne duże firmy, które zdecydowały się ostatnio na zmianę nazwy.

Nowa nazwa - Braxton - pochodzi od znaku firmowego stanowiącego własność DTT od roku 1984, kiedy to przejęła ona międzynarodową spółkę doradczą Braxton Associates.

- Jesteśmy dumni, że możemy przyjąć nazwę Braxton - powiedział prezes Deloitte Consulting Doug McCracken. - To inteligentny i praktyczny wybór, obrazujący styl doradztwa, jakie od ponad 57 lat świadczymy naszym klientom. Braxton jest nazwą faktycznie istniejącej firmy, słowem łatwym do zapamiętania i tworzy konotacje, jakich oczekuje się od jednej z największych na świecie firm doradczych. To nazwa ponadczasowa - sprawdzi się i teraz, i w przyszłości - skomentował Doug McCracken.

Reklama

- Już teraz wyróżniamy się jako jedyna spośród wiodących firm doradczych, która jest w pełni niezależna, stanowi własność prywatną i pozostaje w pełni nastawiona na doradztwo gospodarcze. Wybór nazwy Braxton podkreśla dodatkowo naszą chęć przełamywania schematów. Podczas gdy nasi konkurenci odcinają się od swych doradczych korzeni, my potwierdzamy swoje zaangażowanie w tej branży - dodał prezes Deloitte Consulting.

Nazwa Braxton od początku cieszyła się największą popularnością wśród pracowników Deloitte Consulting, których na początku roku poproszono o zgłaszanie propozycji zmiany. Także doradzająca DC w kwestii zmiany nazwy firma Interbrand wybrała niezależnie tę propozycję po rozważeniu tysięcy innych.

Komentując wybraną nazwę, dyrektor Deloitte Consulting ds. Marketingu, Brian Fugere powiedział: - Bądźmy szczerzy - wszyscy są już zmęczeni sztucznie tworzonymi słowami o dziwnym czy wyszukanym brzmieniu. Nasi pracownicy podkreślali to szczególnie mocno.

- Wśród ponad 40 nazw z krótkiej listy testowanych przez nas na rynkach międzynarodowych Braxton wypadł najlepiej pod względem przyswajalności językowej i skojarzeń kulturowych - dodał Brian Fugere. - Dla firmy działającej w 33 krajach ma to szczególnie duże znaczenie. Jako już zarejestrowany znak firmowy Braxton budzi też pozytywne skojarzenia na rynku, co umożliwi nam szybsze zbudowanie świadomości marki przy mniejszych inwestycjach niż w przypadku niektórych naszych konkurentów. I trzeba też wspomnieć, że ponieważ jesteśmy właścicielami tego znaku, nie musimy płacić tantiem za prawo jego użytkowania.

Deloitte Consulting jest jednym ze światowych liderów w zakresie doradztwa gospodarczego, znanym z bezpośrednich metod rozwiązywania najbardziej złożonych problemów, przed którymi stają firmy. Konsultanci DC współpracują ściśle z klientami w celu poprawy wyników osiąganych przez przedsiębiorstwa, podniesienia wartości oferowanej udziałowcom i wypracowania przewagi konkurencyjnej. Firma zatrudnia 15.000 specjalistów w 33 krajach i obsługuje ponad jedną trzecią firm z pięćsetki największych w rankingu Global Fortune®. Jest to jedyna firma doradcza, która przez pięć lat z rzędu była notowana na liście 100 najlepszych pracodawców Ameryki magazynu Fortune.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firma | ramię | firmy | Deloitte
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »