Gino Rossi podniesie prognozę

Producent i dystrybutor obuwia Gino Rossi rozważy podniesienie prognozy wyników na 2006 rok po publikacji jednostkowych danych za trzeci kwartał. Gino Rossi zapowiada, że 10 października przejmie spółkę odzieżową oraz przedstawi jej strategię - poinformował Gino Rossi.

Producent i dystrybutor obuwia Gino Rossi rozważy podniesienie prognozy wyników na 2006 rok po publikacji jednostkowych danych za trzeci kwartał. Gino Rossi zapowiada, że 10 października przejmie spółkę odzieżową oraz przedstawi jej strategię - poinformował Gino Rossi.

Gino Rossi otworzył już pierwszy salon firmowy nowo wprowadzanej marki VANITA, w Centrum Handlowym Grafika w Rzeszowie. Kolejne sklepy Vanita ruszą w październiku i listopadzie w Warszawie, Legnicy i Gdańsku. Od dziś rozpoczynają także funkcjonowanie nowe salony firmowe Gino Rossi w Krakowie oraz w Hamburgu. Sieć sprzedaży spólki obejmuje już 76 salonów Gino Rossi w Polsce oraz 19 za granicą.

Vanita jest drugą marką Gino Rossi S.A. która będzie sprzedawana w odrębnej sieci handlowej. Są to buty adresowane do klientów młodych, ceniących modę i aktualne trendy, ale również doceniających dobrą jakość. Docelowo sieć Vanita będzie liczyła około 120 sklepów w Polsce, które zlokalizowane będą w miastach powyżej 75.000 mieszkańców.

Reklama

Od dziś rusza także salon Gino Rossi w nowootwartym C.H. Galeria Krakowska w Krakowie. Jest to czwarty salon Gino Rossi w tym mieście i jednocześnie 76 sklep Gino Rossi w Polsce. Kolejne salony zostaną otwarte w październiku w Grudziądzu, Szczecinie i Wrocławiu.

Dziś został również otwarty piąty już salon Gino Rossi w Niemczech - w Centrum Handlowym ALSTERTAL w Hamburgu. Spółka posiada także swoje sklepy w Berlinie oraz w Stuttgarcie. Zarządza nimi spółka Lugano Gmbh, wchodząca w skład grupy kapitałowej Gino Rossi.

Wraz z rozwojem sieci dystrybucji spółka rozbudowuje zaplecze operacyjne. Gino Rossi planuje na styczeń 2007 roku ukończenie budowy nowego centrum logistycznego w Słupsku. Od nowego sezonu obuwniczego (wiosna-lato 2007) będzie ono realizowało dostawy do sieci sklepów firmowych Spółki. Powierzchnia nowego centrum logistycznego wyniesie 2.600 m2 i będzie czterokrotnie większa od dotychczasowej. Firma zakończyła już prace ziemne i wylewanie fundamentów. Ekipy budowlane Llentabhallen przystąpiły do montażu konstrukcji głównej hali magazynowej. Środki na inwestycję zostały pozyskane w przeprowadzonej w czerwcu publicznej emisji akcji spółki. Inwestorzy, którzy zakupili w ofercie publicznej walory Gino Rossi, będą mieli od 1 października możliwość korzystania ze specjalnych preferencji przy zakupie produktów firmy w ramach programu lojalnościowego przygotowanego przez spółkę dla akcjonariuszy.

Firma kończy prace i uzgodnienia w zakresie przygotowania umowy transakcji przejęcia znanej polskiej spółki odzieżowej. Podpisanie dokumentów transakcyjnych, ogłoszenie szczegółów transakcji, a także ujawnienie strategii nowego podmiotu w ramach Grupy Kapitałowej Gino Rossi planowane jest na 10 października 2006 r.

Prognozy wyników spółki na rok 2006, zakładają trzykrotny, w stosunku do ubiegłego roku, wzrost zysku netto - do 6,47 mln zł oraz 10,89 mln zł zysku z działalności operacyjnej (EBIT), przy przychodach w wysokości 112,33 mln zł.

Do sierpnia 2006 skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Gino Rossi wyniosły 69 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku 2005 o 24,16%.

Po ujawnieniu jednostkowych wyników finansowych za 3 kwartały Zarząd Spółki rozważy podwyższenie prognoz na 2006 rok.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: gino rossi | rossi | salon
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »