Grupa SMT rozwija ofertę produktów technologicznych dla biznesu

Grupa SMT (d. Grupa ADV) powołała spółkę Attorn, która oferuje kompleksowy system do zarządzania należnościami dla sektora MSP. Powstanie nowej spółki w ramach grupy kapitałowej jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie przedsiębiorców wdrażaniem rozwiązań do samodzielnego organizowania procesów biznesowych.

Grupa SMT (d. Grupa ADV) powołała spółkę Attorn, która oferuje kompleksowy system do zarządzania należnościami dla sektora MSP. Powstanie nowej spółki w ramach grupy kapitałowej jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie przedsiębiorców wdrażaniem rozwiązań do samodzielnego organizowania procesów biznesowych.

System Attorn pozwala na sprawne zarządzanie procesem zarządzania należnościami, począwszy od weryfikacji i oceny ryzyka kontrahenta, poprzez bieżący monitoring jego sytuacji i przyśpieszanie procesu spływu gotówki, aż po dochodzenie należności z wykorzystaniem rejestru dłużników, windykacji i postępowania sądowego w sytuacji ostatecznej.

- Wkraczamy na rynek windykacji z dużymi aspiracjami. Dzięki połączeniu wiedzy i doświadczenia producenta oprogramowania (SMT Software) oraz specjalistów z branży zarządzania należnościami liczymy na rynkowy sukces - podkreśla Szymon Pura, wiceprezes zarządu Grupy SMT.

Reklama

Według badania przeprowadzonego przez firmę Atradius, liczba przedsiębiorstw w Polsce, które w 2012 r. zdecydowały się na odzyskiwanie należności na własną rękę wyniosła 66%, przy czym zainteresowanie usługami firm windykacyjnych, w porównaniu z poprzednim rokiem, spadło o 9 punktów procentowych i wyniosło zaledwie 29%. Szacuje się również, że 36% przedsiębiorców w ciągu najbliższych dwóch lat nie ma zamiaru korzystania z usług firm windykacyjnych.[1]

Attorn to kolejna spółka w portfelu Grupy SMT, której zadaniem jest wspieranie procesów biznesowych i poprawa rentowności klientów. W portfelu Grupy jest m.in. system SATIS, który służy do lokalizacji pojazdów i optymalizacji kosztów w procesach transportowych, platforma iAlbatros - zmniejszająca koszty delegacji dla klientów biznesowych zaś spółki Codemedia oraz TradeTracker wspierają sprzedaż w kanałach online.

- Strategicznie interesują nas produkty informatyczne sprzedawane w modelu abonamentowym (software as a service), ponieważ ich sprzedaż jest znacznie tańsza i szybsza w porównaniu z tradycyjną formułą - dodaje Szymon Pura.

Opr.KM

Zagłosuj w internetowym referendum w sprawie OFE

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: produkty | spółki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »