North Coast od 3 do 3,35 zł

Przedział cenowy 7 mln akcji serii C został ustalony na poziomie od 3 zł do 3,35 zł - poinformował North Coast w piątkowym komunikacie.

Przedział cenowy 7 mln akcji serii C został ustalony na poziomie od 3 zł do 3,35 zł - poinformował North Coast w piątkowym komunikacie.

Oferta North Coast obejmuje 7 mln nowych akcji serii C oraz 8 mln akcji serii B, sprzedawanych przez dotychczasowych akcjonariuszy. Do obrotu wprowadzanych jest także 7 mln praw do akcji serii C. Zapisy na akcje North Coast w transzy indywidualnej i instytucjonalnej odbędą się od 29 do 31 marca. Budowa księgi popytu potrwa od 27 marca do 28 marca. Przydział akcji zaplanowano na 7 kwietnia. Transza instytucjonalna składa się z 12 mln akcji, zaś dla inwestorów indywidualnych przewidziano 3 mln akcji.

Spółka zamierza pozyskać z emisji około 23 mln zł. Zarząd spółki przewiduje, że debiut giełdowy akcji serii B oraz praw do akcji serii C mógłby nastąpić w pierwszej połowie kwietnia. Oferującym akcje jest DM Millennium. Środki z emisji spółka chce przeznaczyć na rozwój sieci magazynów, budowę delikatesów i sklepów typu "Corner Shops" oraz na inwestycje odtworzeniowe. Według wstępnych wyników, w 2005 roku zysk netto North Coast wyniósł 8,2 mln zł, zysk operacyjny 10,2 mln zł, a przychody ze sprzedaży 73,4 mln zł.

Reklama

Na 2006 rok spółka prognozuje, że przychody wyniosą 93,3 mln zł, zysk operacyjny 13,7 mln zł, a zysk netto 10,8 mln zł. North Coast SA jest liderem na polskim rynku importerów wysokogatunkowych produktów spożywczych. Sprzedaż North Coast realizowana jest na polskim rynku poprzez 4 główne grupy odbiorców: sieci hipermarketów, sieci supermarketów średniej wielkości, około 2000 niezależnych sklepów detalicznych oraz hotele i restauracje.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Coast | North
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »