Paczkomaty® InPost: umowa z siecią stacji TotalErg we Włoszech

InPost - lider w zakresie rozwiązań dla branży e-commerce i właściciel największej na świecie sieci Paczkomatów® - sfinalizował umowę z TotalErg. Kooperacja z czołową firmą z branży paliwowej i naftowej zakłada instalację innowacyjnych urządzeń - umożliwiających samodzielne nadawanie i odbieranie przesyłek w trybie 24/7 - na stacjach benzynowych TotalErg, dostępnych na terenie centralnej i północnej części Włoch.

InPost - lider w zakresie rozwiązań dla branży e-commerce i właściciel największej na świecie sieci Paczkomatów® - sfinalizował umowę z TotalErg. Kooperacja z czołową firmą z branży paliwowej i naftowej zakłada instalację innowacyjnych urządzeń - umożliwiających samodzielne nadawanie i odbieranie przesyłek w trybie 24/7 - na stacjach benzynowych TotalErg, dostępnych na terenie centralnej i północnej części Włoch.

W pierwszej fazie współpracy rozstawionych zostanie 15 automatycznych terminali. Paczkomaty® InPost działają już w głównych miastach na Półwyspie Apenińskim, a do końca 2015 roku sieć obejmie 1000 maszyn.

Z początkiem 2014 roku InPost zintensyfikował działania związane z rozwojem sieci Paczkomatów® we Włoszech, finalizując strategiczne porozumienie z TNT Express Italy. Firma TNT jest odpowiedzialna za obsługę logistyczną terminali InPost. InPost nawiązał także współpracę z Banzai, największą włoską platformą e-commerce. Współpraca z TotalErg jest więc kolejnym elementem strategii InPost, zakładającej ciągłe zwiększanie zasięgu rewolucyjnej usługi we Włoszech.

Reklama

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z podpisania umowy z jednym z rynkowych liderów branży paliwowej, do których niewątpliwie należy TotalErg. Właśnie w taki sposób konsekwentnie zwiększamy efektywność naszych usług i dynamicznie rozwijamy zasięg Paczkomatów® InPost we Włoszech. Dążymy do tego, by być coraz bliżej klientów, zwłaszcza tych, którzy uwielbiają robić zakupy drogą online. Co istotne, umowa z TotalErg doskonale wpisuje się w nasz model biznesowy, którego realizację rozpoczęliśmy kilka miesięcy temu, nawiązując porozumienie z Banzai - liderem włoskiego sektora e-handlu oraz TNT Express Italy. Mamy nadzieję, że właściwy rozwój kanałów sprzedaży oraz efekt synergii - uzyskany także dzięki działalności marketingowej - doprowadzi do tego, że dostęp do naszych innowacyjnych usług zyska kolejna istotna grupa docelowych konsumentów - mówi Stefano Moni, dyrektor zarządzający InPost Italy.

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: InPost | umowa | umowy | e-commerce
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »