LOGZACT (LGZ): Podpisanie umowy z audytorem - raport 3
Zarząd spółki Logzact S.A. („Emitent”, „Spółka”) informuje, że na podstawie uchwały nr 1/2017 Rady Nadzorczej z dnia 12 stycznia 2017 roku dotyczącej wyboru biegłego rewidenta, w dniu 20 lutego 2017 roku została podpisana umowa (datowana na 13 lutego 2017 roku) z DGA Audyt Spółka z o.o., z siedzibą w Poznaniu (kod 61-896), ul. Towarowa 35, w celu przeprowadzenia badania jednostkowego sprawozdania finansowego spółki Logzact S.A. za rok 2016.
DGA Audyt Spółka z o.o. jest podmiotem uprawnionym do badania sprawozdań finansowych, wpisanym na listę Krajowej Rady Biegłych Rewidentów pod numerem 380.
Wybór biegłego rewidenta został dokonany na podstawie § 8 ust. 1 lit. a) Statutu Spółki.
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 pkt. 11 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Sytemu Obrotu - "Informacje Bieżące i Okresowe przekazywane w Alternatywnym Systemie Obrotu na rynku NewConnect".
Osoby reprezentujące spółkę:
Tomasz Grabiak - Prezes Zarządu
Przemysław Biłozor - Wiceprezes Zarządu