Comarch i ING odmieniają bankowość

Comarch przygotował nową wersję aplikacji mobilnej dla klientów biznesowych ING Banku Śląskiego. Do końca roku bank uruchomi również nowy system bankowości internetowej dla firm autorstwa Comarch.

Comarch przygotował nową wersję aplikacji mobilnej dla klientów biznesowych ING Banku Śląskiego. Do końca roku bank uruchomi również nowy system bankowości internetowej dla firm autorstwa Comarch.

- Rozwiązania wspierające obsługę klientów biznesowych w kanałach elektronicznych należą do najbardziej strategicznych produktów Comarch oferowanych bankom.

Wspólnie z ING Bankiem Śląskim realizujemy innowacyjne projekty zapewniające obsługę firm i korporacji, czego bardzo dobrym przykładem jest nowa wersja aplikacji Comarch Mobile Banking.

Jej funkcjonalność dostosowana jest w pełni do specyfiki tego segmentu klientów, czyli przede wszystkim do zarządzania dużą liczbą transakcji, - mówi Andrzej Przewięźlikowski, wiceprezes Comarch, dyrektor sektora Finanse, Bankowość i Ubezpieczenia.

Reklama

Comarch Mobile Banking to rozwiązanie adresowane do klientów biznesowych banków. Posiada ściśle dopasowaną do wymagań tego segmentu klientów funkcjonalność, a więc m.in. możliwość autoryzacji masowych transakcji, przeglądu sald wielu rachunków jednej firmy lub wielu firm na raz, tworzenia przelewów krajowych czy zagranicznych na bazie listy kontrahentów, szybkiego przewalutowania między rachunkami firmy i wiele innych.

Dzięki aplikacji osoby decyzyjne mogą szybko uzyskać informacje o stanie finansów firmy, czy wykonać najważniejsze operacje płatnicze. System jest dostępny na platformach iOS i Android.

opr.MZB

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: nowa wersja | Comarch | mobilne
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »