"Dziennik Polski": Tygrys kontra Bestia

- Na zyskownym rynku napojów "energetycznych" trwa walka o dominację. Czy Black, reklamowany przez Mike'a Tysona, pokona Tigera promowanego przez Dariusza Michalczewskiego, pyta "Dziennik Polski".

- Na zyskownym rynku napojów "energetycznych" trwa walka o dominację. Czy Black, reklamowany przez Mike'a Tysona, pokona Tigera promowanego przez Dariusza Michalczewskiego, pyta "Dziennik Polski".

Ostatnio na czoło stawki wyskoczył Tiger, tuż za nim przyczaił się Black, a Red Bull przyzwyczaja się do trzeciego miejsca.

Z danych firmy AC Nielsen (monitoruje branżę spożywczą) wynika, że produkowany obecnie przez wadowicki Maspex napój Tiger kontroluje ponad 20 proc. rynku "energetyków". Konkurencyjny Black wytwarzany przez FoodCare z podkrakowskiego Zabierzowa, ma 18 proc., a RedBull ponad 11 proc. rynkowych udziałów.

Podział rynku może się zmienić, gdy do akcji wkroczy "Bestia". Mike Tyson wesprze wizerunkowo produkt FoodCare (Black). Prowadzona z rozmachem kampania reklamowa pochłonie kilkadziesiąt milionów złotych, a kontrakt z "Bestią" został podpisany na kilka lat. Mike Tyson pojawi się w Polsce na początku kampanii, jeszcze w kwietniu.

Reklama
PAP
Dowiedz się więcej na temat: Black | kontra | Polskie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »