Kultowy aktor powraca!

John Cleese - gwiazda kultowego "Latającego Cyrku Monty Pythona", "Hotelu Zacisze" oraz "Rybki zwanej Wandą" - wkrótce zareklamuje kredyt gotówkowy Banku Zachodniego WBK. Kampania pod hasłem "Jak wszyscy to wszyscy!" rusza w sobotę, 23 lutego.

John Cleese - gwiazda kultowego "Latającego Cyrku Monty Pythona", "Hotelu Zacisze" oraz "Rybki zwanej Wandą" - wkrótce zareklamuje kredyt gotówkowy Banku Zachodniego WBK. Kampania pod hasłem "Jak wszyscy to wszyscy!" rusza w sobotę, 23 lutego.

John Cleese będzie reklamował kredyt gotówkowy na cele konsumpcyjne - w 45- oraz 15-sekundowych spotach. Scenariusz został obudowany wokół sytuacji, kiedy Cleese na planie spotu reklamowego bardziej niż grą zaczyna interesować się kredytem z BZ WBK i, aby go wziąć, dowodzi swoich związków z Polską... Cleese miał możliwość wprowadzenia własnych poprawek do scenariusza. Negocjacje z aktorem trwały ok. 2 miesiące. Jak zapewnia Grzegorz Adamski z biura prasowego BZ WBK, nietrudno było przekonać komika do reklamowania instytucji finansowej w Polsce, zważywszy, że wcześniej występował już w reklamie banków, m.in. islandzkiego Kaupthing.

Reklama

BZ WBK to pierwszy bank, który w komunikacji sięgnął po celebrity światowego formatu. - Dotychczas przekaz kierowaliśmy do szerokiej grupy odbiorców, mieszkańców mniejszych miejscowości. Teraz celujemy w klientów z dużych miast, więc wyboru twarzy kampanii dokonaliśmy spośród aktorów rozpoznawanych przez tę grupę docelową - mówi Adamski. Oczywiście nie bez znaczenia było też nietuzinkowe poczucie humoru, choć jak zapewnia Adamski, nie będzie to jednak poziom absurdu porównywalny z tym, zaprezentowanym przez kabater Mumio w reklamach Plusa.

Spot został nakręcony w Stanach Zjednoczonych w studiach The Lot, szerzej znanych jako Warner Hollywood Studios. Jak zapewnia Tomasz Hilt, prezes agencji Men at Work realizującej kampanię i odpowiedzialnej za kreację, na wieść o tym, że Cleese bierze udział w zdjęciach, na planie pojawiały się ekipy z innych hal studia Warner, aby podpatrzeć pracę aktora. Film wyprodukowały: ze strony amerykańskiej - Crossroad Pictures, ze strony polskiej - Opus Film. Reżyserował Wade Sherman.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann. Spoty reklamowe z udziałem Cleese'a będą emitowane w TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN, Polsat, TV 4, TVN Siedem, Polsat Sport, TVN 24. Poza filmem reklamowym, wizerunek J. Cleese'a zostanie także wykorzystany na siatkach wielkoformatowych, citylightach oraz własnych nośnikach reklamowych BZ WBK w oddziałach banku. Kampania prasowa obejmie następujące tytuły: ?Gazeta Wyborcza?, ?Fakt?, ?Dziennik?, ?Polska The Times?, ?Przegląd Sportowy?, ?Party?, ?Życie na gorąco?, ?Gala?, ?Newsweek?, ?Angora?, tygodniki telewizyjne oraz dzienniki regionalne. Ponadto BZ WBK przeprowadzi kampanię zasięgową na portalach Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, przy kontach poczty elektronicznej O2.pl i Wp.pl oraz poprzez komunikator Gadu-Gadu. (IZ)

Brief.pl
Dowiedz się więcej na temat: john | kultowy | TVP | kredyt | aktor | TVN SA | kampania | Santander Bank Polska | John Cleese
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »