Nastroje konsumentów w Niemczech bez zmian

Indeks nastrojów niemieckich konsumentów GfK na kwiecień 2010 wyniósł 3,2 pkt wobec również 3,2 pkt w marcu - podała w czwartek niemiecka grupa badań rynkowych GfK.

Indeks nastrojów niemieckich konsumentów GfK na kwiecień 2010 wyniósł 3,2 pkt wobec również 3,2 pkt w marcu - podała w czwartek niemiecka grupa badań rynkowych GfK.

Analitycy spodziewali się tymczasem, że indeks spadnie do 3,1 pkt.

Indeks GfK powstaje na podstawie ankiety przeprowadzanej wśród 2.000 niemieckich konsumentów. Wskazuje on, jak będą wyglądać ich wydatki w następnym miesiącu.

We Francji niespodziewany spadek wydatków konsumentów

We Francji w lutym 2010 r. wydatki konsumentów niespodziewanie spadły, już drugi miesiąc z rzędu, m.in. po pogorszeniu się sytuacji na rynku pracy .

Wydatki spadły w lutym 2010 r. o 1,2 proc. mdm, po spadku w styczniu o 2,5 proc. po korekcie - podał w czwartek w komunikacie urząd statystyczny Insee.

Reklama

Analitycy spodziewali się tymczasem ich wzrostu o 0,4 proc. mdm.

Rdr wydatki konsumentów we Francji wzrosły o 1,6 proc., po wzroście w styczniu o 1,5 proc. - podał Insee.

Tu analitycy spodziewali się większego wzrostu wydatków, o 3,6 proc.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Niemcy | wydatki | GFK | analitycy | czwartek | nastroje
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »