Oglądalność TVN ogółem spadła w okresie I-XII 2010 r. do 13,68 proc. z 13,94 proc.
W okresie styczeń-grudzień 2010 roku (dane do 30 grudnia) całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 13,68 proc. z 13,94 proc. rok wcześniej. Stacja utrzymała czwarte miejsce - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.
Na pierwszym miejscu utrzymała się TVP1, ale oglądalność stacji zmniejszyła się do 19,56 proc. z 21,42 proc. Na drugim miejscu pozostała TVP2, której udział spadł do 14,40 proc. z 15,20 proc. Trzecie miejsce utrzymał Polsat, którego udział w okresie styczeń-grudzień 2010 roku zmniejszył się do 13,69 proc. z 14,79 proc.
Oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo spadła w okresie styczeń-grudzień 2010 roku do 14,79 proc. z 15,30 proc. rok wcześniej, ale stacja ta utrzymała trzecie miejsce.
Na pierwsze miejsce z drugiego przesunął się Polsat, którego udział spadł jednak do 16,40 proc. z 17,29 proc. Na drugie miejsce z pierwszego spadła TVP1, której udział spadł do 16,30 proc. z 18,08 proc. Czwarta była TVP2 ze spadkiem udziału do 13,60 proc. z 14,21 proc.
W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta) kanał TVN utrzymał pierwsze miejsce, a jego udział spadł w okresie styczeń-grudzień 2010 roku do 16,18 proc. z 16,69 proc., zaś Polsatu spadł do 14,74 proc. z 15,30 proc. rok wcześniej.