Poczta Polska zmieni barwy

Poczta Polska zmienia logo. Trąbka, zamiast na niebieskim tle, ma być na czerwonym - dowiaduje się "Gazeta Wyborcza".

W związku z tym trzeba będzie przemalować 4,5 tys. aut, 50 tys. skrzynek i zaopatrzyć pracowników w nowe ubrania. Same uniformy będą kosztowały 35 mln zł. Wraz z symbolem mają się również zmienić placówki Poczty Polskiej, to kolejne 400 mln wydatków.

W latach 2008 i 2009 Poczta Polska notowała ponad 200-milionowe straty. Mimo tego, że nie radzi sobie z konkurencją, zapowiada na przyszły rok zysk - pisze "Gazeta Wyborcza".

Poczta Polska natomiast chce zaoszczędzić 1,6 mld zł - zakłada nowa strategia firmy. Cięcia kosztów i restrukturyzacja mają przygotować ją na liberalizację rynku.

Reklama

Zdaniem analityków poczta traci rynek biznesowy, a oszczędza na normalnych klientach. Ponieważ nie może zamykać oddziałów (musi mieć zgodnie z ustawą co najmniej 8240) to je "zawiesza". Zawieszonych według NIK jest już 500. Poczty całodobowe przerabia na normalne, zmniejsza liczbę czynnych w soboty. I podnosi ceny.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: 'Gazeta Wyborcza' | poczta | barwy | Gazeta Wyborcza | Polskie | Poczta Polska | barwa | 'Wyborcza'
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »