RMF FM - najmocniejszą marką medialną w Polsce

Radio RMF FM uznane zostało za najmocniejszą markę medialną w rankingu MARQA 2007 przygotowanym przez dziennik Rzeczpospolita przy współpracy z ACNielsen.

Radio RMF FM uznane zostało za najmocniejszą markę medialną w rankingu MARQA 2007 przygotowanym przez dziennik Rzeczpospolita przy współpracy z ACNielsen.

Marka RMF FM zdobyła pierwsze miejsce w kategorii Media, wyprzedzając dotychczasowego lidera telewizję TVN. RMF FM znalazło się wśród siedmiu najmocniejszych marek w Polsce w 2007 roku.

Do zwycięstwa marki RMF FM, przyczyniły się min. przeprowadzone z rozmachem akcje promocyjne, prowokacyjne wydarzenia antenowe i kampanie reklamowe oraz duża aktywność na rynku muzycznym. Składanki muzyczne wydawane przez stację - "RMF FM - Najlepsza Muzyka" notują rekordową sprzedaż.

Silna pozycja marki na rynku to nie tylko zasługa promocji, ale także programu, muzyki prezentowanej w RMF FM oraz rzetelnym radiowym FAKTOM. Stacja od wielu miesięcy utrzymuje się na pierwszej pozycji w rankingu Instytutu Monitorowania Mediów, jako najczęściej cytowana rozgłośnia radiowa w Polsce.

Reklama

RMF FM jest najlepiej rozpoznawalną marką radiową w Polsce (wynosi 99,0%). Stacja jest liderem słuchalności nieprzerwanie od ponad 6 lat, a jej udział w rynku słuchalności wynosi 22,5%, co z kolei przekłada się na najwyższe przychody reklamowe wśród rozgłośni radiowych (udział na poziomie 23,2%). W przeciętnym tygodniu RMF FM włącza 3/4 dorosłych Polaków, a średnio każdego dnia jest słuchana przez 8,4 mln osób. (na podstawie RadioTrack SMG/KRC A Millward Brown Company, styczeń-wrzesień 2007, 15-75 lat - słuchalność; Expert Monitor, styczeń-wrzesień 2007 - przychody reklamowe).

Informacja prasowa
Dowiedz się więcej na temat: RMF FM | radio | najmocniejsze | radio RMF FM | Marek | RMF
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »