Sprzedaż dzienników w czerwcu spadła o 7,8 proc. rdr do 693,7 tys. sztuk - ZKDP
Rozpowszechnianie płatne razem ogólnopolskich dzienników w czerwcu spadło rdr o 7,8 proc. do 693,7 tys. sztuk, a w porównaniu z majem spadło o 0,2 proc. - wynika z danych ZKDP. Sprzedaż "Gazety Wyborczej", wydawanej przez giełdową Agorę, zmniejszyła się o 16,3 proc. rdr, do 127,3 tys. szt. W porównaniu z majem "Wyborcza" zanotowała wzrost sprzedaży o 1,8 proc.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) w czerwcu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 260 tys. egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 3,7 proc. oraz wzrost o 0,1 proc. w porównaniu z majem.
W ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 1,2 proc. do 128,9 tys. sztuk. Miesiąc do miesiąca spadek wyniósł 1,85 proc.
Sprzedaż "Rzeczpospolitej" w czerwcu wyniosła 48,9 tys. sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 10,2 proc. i spadek mdm o 0,4 proc.
Rozpowszechnianie "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło 43,9 tys. egzemplarzy, co oznacza spadek o 9,4 proc. rdr. W ujęciu miesięcznym rozpowszechnianie spadło o 3,2 proc.
Sprawdź bieżące notowania Agory na stronach BIZNES INTERIA.PL