LPP (LPP): Informacja na temat celów GK LPP SA na 2018 rok - raport 41
Raport bieżący nr 41/2017
Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd LPP SA (Spółka, Emitent) informuje, iż w dniu 21 września 2017 roku podjęta została decyzja odnośnie przyjęcia celów Grupy Kapitałowej LPP na 2018 rok.
Zgodnie z przyjętymi założeniami kluczowe cele na 2018 rok obejmują:
- wejście na dwa nowe rynki geograficzne tj. do Izraela (sklepy franczyzowe) oraz na Słowenię (sklepy własne) i tym samym na koniec 2018 roku Spółka powinna być obecna w kanale tradycyjnym w 23 krajach;
- wzrost powierzchni handlowej w 2018 roku o 10% względem roku 2017 (tj. do ok. 1 114 tys. m2, z czego Polska to 547,7 tys. m2, inne kraje europejskie to 277,7 tys. m2, kraje byłego Związku Radzieckiego 276,6 tys. m2, a kraje Bliskiego Wschodu to 12,5 tys. m2);
- wzrost sprzedaży internetowej w 2017 i 2018 roku o 100% rok-do-roku;
- otwarcie sklepów internetowych dla wszystkich posiadanych marek w 4 nowych krajach tj. Bułgaria, Chorwacja, Serbia i Słowenia i tym samym na koniec 2018 sklepy internetowe marek LPP powinny być na obecne łącznie w 16 krajach.
Niezależnie od powyższego Zarząd Spółki zwraca uwagę, iż jego intencją jest ekspansja zagraniczna obejmująca, co najmniej jeden nowy kraj rocznie.
Jednocześnie Emitent wyjaśnia, iż z uwagi na nieprzewidywalność czynników zewnętrznych niezależnych od Spółki wskazane powyżej parametry nie mogą być traktowane jako prognozy danych operacyjnych a jedynie jako pożądane do realizacji cele, do których dążyć będzie Spółka w perspektywie najbliższego roku kalendarzowego.
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2017-09-21 | Przemysław Lutkiewicz | Wiceprezes Zarządu | |||
2017-09-21 | Jacek Kujawa | Wiceprezes Zarządu | |||