Jaka jest przyszłość marketingu?

Najnowsze trendy w marketingu oraz innowacje w komunikacji to temat przewodni grudniowego zjazdu Digital University. W gronie gości znani zagraniczni mówcy: Nicklas Bergman, szwedzki futurysta z European Institute of Innovation and Technology oraz Igor Larin, Leader of Portfolio Marketing w IBM Central & Eastern Europe.

Żyjemy w świecie ciągłych zmian. Nowe modele biznesowe, nowe narzędzia komunikacyjne, nowe pokolenie millenialsów i digital natives - to wszystko ma wpływ na prowadzenie komunikacji marketingowej marek.

Wśród zaproszonych gości kolejnego zjazdu Digital University, w całości poświęconego przyszłości marketingu, znajdują się - obok Nicklasa Bergmana i Igora Larina - Wiesław Bartkowski, wykładowca Uniwersytetu SWPS i School of Form, Jacek Karolak, Strategy Director w K2, dr Jan Zając, prezes Sotrendera, Daniel Biegaj, Business Development Director Fenomem oraz Joanna Ceplin, specjalistka od personal brandingu. Patronat nad wydarzeniem objął NCBiR, którego przedstawiciel również wystąpi podczas zjazdu.

Reklama

Prelegenci będą mówić m.in. o tym jak media społecznościowe wpływają na automatyzacje działań marketingowych, a jak sztuczna inteligencja (AI) na SEO. Poznamy wyniki najnowszych badań marketingowych oraz analizy efektywności działań komunikacyjnych zarówno z poziomu badań naukowych, jak i korporacyjnych.

Zjazd Digital University poświęcony najnowszym trendom w marketingu odbędzie się 2 grudnia w Szkole Głównej Handlowej (Budynek C, Aula I).

Digital University to innowacyjny projekt edukacyjny. Każdy całodniowy zjazd porusza inny temat, ale zawsze klamrą spinającą są nowe technologie. Dotychczas na Digital University gościli m.in. Stefan H. Thomke, Mikołaj Piskorski z Harvard Business School, prof. David Roberts z Singularity University oraz wielu innych przedstawicieli biznesu i nauki.

Szczegóły wydarzenia oraz zapisy na stronie: http://www.digitaluniversity.pl/

O Fundacji

Fundacja Digital University zajmuje się edukacją w zakresie nowych technologii. Organizuje konferencje, szkolenia, prelekcje oraz akcje społeczno-edukacyjne, których celem jest podniesienie poziomu wiedzy o nowych technologiach oraz motywowanie do podjęcia działań rozwojowych w tym zakresie. Do flagowych projektów Fundacji należą zjazdy Digital University oraz warsztaty dla dzieci DigiKids.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »