Nowe kanały telewizyjne hipnotyzują widzów

Nowe kanały darmowej telewizji cyfrowej cieszą się popularnością. Widzowie oglądają ją rekordowo długo - informuje "Puls Biznesu".

Naziemna telewizja cyfrowa działa na Polaków jak magnes. W styczniu jej przeciętny widz spędzał przed telewizorem aż 5 godzin i 9 minut. To o 17 proc. więcej niż rok temu i o pół godziny więcej niż średnia czasu oglądania dla widzów telewizji kablowej oraz platform satelitarnych.

- To cieszy, widać, że rosnąca oferta bezpłatnej telewizji cyfrowej przypadła do gustu Polakom. Rozszerzenia jej o kolejne kanały powinni się obawiać operatorzy kablowi i platformy satelitarne - zaznacza Dariusz Dąbski, prezes TV Puls.

Największy rozziew między starym a nowym widać, gdy porównamy widzów analogowej telewizji naziemnej z tymi cyfrowymi. Ci pierwsi rok do roku oglądają kilka dostępnych kanałów o 9 proc. krócej. W styczniu 2013 r. widzowie 20 cyfrowych kanałów przebijali naziemną publiczność o ponad 45 minut, czyli tyle, ile potrzeba na wyemitowanie siedmiu bloków reklamowych.

Reklama
PAP
Dowiedz się więcej na temat: puls | kanały telewizyjne | multipleks | telewizja | DVB-T
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »