"Puls Biznesu": Internet prześcignął telewizję

Informacje o śmierci tradycyjnej telewizji są mocno przesadzone, ale komercyjne stacje mają powód do niepokoju - pisze "Puls Biznesu".

Informacje o śmierci tradycyjnej telewizji są mocno przesadzone, ale komercyjne stacje mają powód do niepokoju - pisze "Puls Biznesu".

Podstawowym środkiem komunikacji dla coraz większej liczby Polaków staje się bowiem internet - wynika z badania IRCenter.

Przybywa m.in. osób, które wolą oglądać materiały wideo w sieci niż w telewizji.

Aktywni internauci korzystają w tym celu przede wszystkim z Youtube'a (92 proc.) i Facebooka (85 proc.), a dopiero potem włączają Polsat lub TVN (po 66 proc.). Dla tej grupy konsumentów najważniejszymi dodatkowymi mediami są TV kablowa i satelitarna - 76 proc. oraz TV publiczna - 72 proc.

Przez internet korzystają z darmowego VoD (92 proc.), radiowych stacji online (66 proc.), a także płatnych materiałów VoD (15 proc.). Osoby oglądające treści wideo w telewizorze, komputerze i urządzeniach mobilnych chętniej też za to płacą.

Reklama
PAP
Dowiedz się więcej na temat: telewizja | internet
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »