Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w II spadła o 7,5 proc. rdr

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w lutym 172,6 tys. sztuk i było o 7,54 proc. niższe niż rok wcześniej. W porównaniu z poprzednim miesiącem wynik jest niższy o 0,86 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

W lutym liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 308,5 tys. egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 4,95 proc. oraz spadek o ponad 2 proc. w porównaniu ze styczniem.

W lutym w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 2,56 proc. do 143,9 tys. sztuk, natomiast miesiąc do miesiąca spadek wyniósł 5,75 proc.

Rozpowszechnianie "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w lutym 52,1 tys. egzemplarzy, co oznacza spadek o 5,52 proc. rdr. W ujęciu miesięcznym rozpowszechnianie spadło o 14,35 proc.

Reklama

Sprzedaż "Rzeczpospolitej" w lutym wyniosła 55,2 tys. sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 4,27 proc. oraz spadek o 8,24 proc. miesiąc do miesiąca.

Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą dane na temat rozpowszechniania płatnego dzienników w lutym 2016 r.

lut-16 lut-15 sty-16 zmiana rdr zmiana mdm
Dziennik Gazeta Prawna 52124 55172 60857 -5,52 proc. -14,35 proc.
Fakt Gazeta Codzienna 308457 324530 314918 -4,95 proc. -2,05 proc.
Gazeta Wyborcza 172598 186677 174101 -7,54 proc. -0,86 proc.
Rzeczpospolita 55214 57677 60170 -4,27 proc. -8,24 proc.
Super Express 143938 147719 152727 -2,56 proc. -5,75 proc.

Sprawdź: PROGRAM PIT 2015

PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »