Abpol Company Polska SA pozostaje na stacjach PKN Orlen

Abpol Company Polska SA (NewConnect: ABP), spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, przedłużyła umowę współpracy z siecią PKN Orlen na okres kolejnych dwóch lat. Dzięki temu produkty spółki pozostaną na stacjach paliwowych należących do PKN Orlen.

Abpol Company Polska SA (NewConnect: ABP), spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, przedłużyła umowę współpracy z siecią PKN Orlen na okres kolejnych dwóch lat. Dzięki temu produkty spółki pozostaną na stacjach paliwowych należących do PKN Orlen.

W sprzedaży w punktach handlowych mieszczących się na stacjach paliw PKN Orlen będą znajdowały się plastry QuickplastR oraz suplementy diety Speed8. Planowane jest jednak rozszerzenie w najbliższym czasie tego asortymentu o kolejne produkty marek należących do Abpolu, m.in. o prezerwatywy You&Me.

- PKN Orlen jest bardzo ważnym klientem dla spółki. Dzięki dużej ilości stacji oraz obecności na terenie całego kraju, umożliwia on dostęp do bardzo szerokiej grupy konsumentów - mówi Olgierd Wejner, dyrektor generalny spółki Abpol Company Polska SA.

Reklama

Sieć PKN Orlen liczy ponad 1500 stacji paliwowych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Jest to więc dla spółki bardzo ważny partner handlowy, gdyż obecność produktów w tej sieci pozwala na generowanie nie tylko wysokich przychodów oraz zysków, ale również na budowanie marki produktów i wizerunku Abpolu.

Sprawdź notowania spółki Abpol na stronach INTERIA.PL

Nadchodzący rok powinien być bardzo udany dla spółki, bowiem udało jej się wprowadzić w ostatnich miesiącach produkty własnych marek do sprzedaży w ogólnopolskich sieciach stacji paliw BP Polska oraz Statoil. W najbliższym czasie Abpol planuje także wejścia do kolejnych sieci sprzedażowych.

- W tym roku spółka zamierza dalej rozszerzać obecność produktów w sieciach convenience i handlu nowoczesnego. Jeszcze w pierwszym kwartale roku planowane są kolejne wprowadzenia do nowych sieci - dodaje Wejner.

W 2013 r. spółka wypracowała zysk netto na poziomie 168 tys. zł, co oznacza ponad 74-proc. wzrost w odniesieniu do 2012 r., kiedy to zysk netto wyniósł niecałe 97 tys. zł. Przychody Abpolu w minionym roku ukształtowały się na poziomie blisko 7.780 tys. zł i był to wynik lepszy o 15 proc. od roku poprzedniego, w którym to ich wartość sięgnęła 6.744 tys. zł.

Opr. MD

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Abpol Company Polska S.A. | Polskie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »