CCS (CCS): Autoryzacja do świadczenia usług naprawczych telefonów komórkowych marki XIAOMI uzyskana od firmy B2X Care Solutions GmbH - raport 23

Raport bieżący nr 23/2017

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd spółki Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. z siedzibą w Piasecznie (dalej: Spółka) informuje, że Spółka otrzymała od B2X Care Solutions GmbH z siedzibą w Monachium, Niemcy (dalej: B2X):

1) certyfikat (Certification) z którego wynika, że:

- firma XIAOMI wyznaczyła B2X jako swego partnera w zakresie obsługi posprzedażnej telefonów komórkowych marki XIAOMI w Polsce oraz, że B2X jest uprawniony do wyznaczenia autoryzowanego centrum serwisowego, które będzie dokonywać napraw telefonów komórkowych marki XIAOMI na terytorium Polski,

Reklama

- zgodnie z wyżej wymienionym uprawnieniem B2X wyznaczyło Spółkę jako dostawcę usług ("Service Provider”) w zakresie napraw telefonów komórkowych marki XIAOMI do poziomu 2.5 ("Level 2.5”) – poczynając od dnia 1 września 2017 roku;

2) list informujący o zakresie usług serwisowych i logistycznych, które świadczyć będzie Spółka, wskazujący w szczególności, że warunkiem wejścia w życie autoryzacji udzielonej Spółce jest podpisanie generalnej umowy serwisowej oraz szczegółowych warunków usług ("Master Service Agreement and Statement of Work”) pomiędzy Spółką a B2X.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2017-08-03Jerzy Maciej Zygmuntprezes zarządu
2017-08-03Aleksandra Kunkawiceprezes zarządu

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »