GPW ściąga na siebie wzrok Europy

W piątek na antenie telewizji CNN International i internetowej stronie stacji rusza kampania promocyjna Warszawy i polskiego rynku kapitałowego jako centrum finansowego Europy Środkowej i Wschodniej. To wspólna inicjatywa MSZ, MSP i czołowych spółek z GPW.

Kampania ma zwiększyć zainteresowanie inwestorów zagranicznych polskim rynkiem kapitałowym, a w szczególności inwestycjami na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych - poinformowała GPW w przekazanym w czwartek PAP komunikacie. Kampania ma przyciągnąć uwagę spółek rozważających debiut na warszawskiej giełdzie, będącej liderem wśród giełd Europy Środkowej i Wschodniej - dodała GPW.

Jak poinformowała, w 30-sekundowej reklamie - stworzonej przez dom produkcyjny telewizji CNN - widzowie zobaczą krótkie wypowiedzi prezesów czterech polskich spółek, podkreślających, jak istotną rolę odegrał polski rynek kapitałowy w rozwoju ich firmy. Będą to prezesi GPW, Grupy Lotos, PKO BP i PZU.

Reklama

Oprócz spotu reklamowego kampania składać się będzie też z bannera, eksponowanego na stronach internetowych CNN. Pierwsza część kampanii rozpocznie się w piątek i potrwa trzy tygodnie. Początek drugiej, siedmiotygodniowej, zaplanowany został na wrzesień br. Spot zostanie wyemitowany 380 razy, a banner internetowy wyświetlony 2 mln razy - poinformowała GPW.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: reklama | europ | polski rynek | rynek pierwotny | ściąga | GPW | kampania | rynek kapitałowy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »