ARENAPL (ARE): Informacja o działalności Arena.pl - raport 15

Zarząd Arena.pl S.A. z siedziba w Warszawie („Emitent”), informuje, że Arena.pl sp. z o.o., spółka w 100 proc. zależna od Emitenta prowadzi pierwszy etap kampanii reklamowej platformy zakupowej z ideą współwłasności www.arena.pl w telewizji, w Internecie i w kinach z udziałem ambasadorów marki.

Zarząd Emitenta informuje, że od 24 lutego do 31 marca br., w wyniku prowadzonej kampanii wizerunkowej stronę www.arena.pl wyświetlono 1,5 mln razy a platformę odwiedziło 305 tysięcy unikalnych użytkowników. Liczba sprzedających profesjonalnych sklepów na arena.pl wyniosła 1100 w stosunku do 300 pozyskanych przez Spółkę przed datą premiery. Aktualnie w serwisie dostępnych jest 2,5 mln produktów w 69 kategoriach. Zarząd Emitenta informuje, że zawarte w niniejszym raporcie informacje to pierwsze, dostępne publicznie cząstkowe dane dotyczące jakości prowadzonych przez spółkę zależną od Emitenta działań, wprowadzających na rynek platformę zakupową www.arena.pl.

Reklama

Arena.pl jest innowacyjną, bezpieczną platformą zakupową, gdzie kluczową wartością dodaną jest społecznościowa idea współwłasności. Projekt jest finansowany wyłącznie przez polski kapitał. Większościowy pakiet akcji w spółce Arena.pl S.A. posiada pośrednio LMB Capital sp. z o.o. poprzez ARCOM S.A. z siedzibą w Poznaniu. LMB Capital Sp. z o.o. jest funduszem którego 50% udziałów posiada Bank SGB, drugi największy banku zrzeszającego banki spółdzielcze w Polsce. Docelowo połowa akcji spółki Arena.pl S.A., ma trafić do zainteresowanych użytkowników – każdy kupujący i sprzedający otrzyma ofertę ich objęcia w stosunku wartości swojego zaangażowania na arena.pl.

Ambasadorami marki arena.pl są Mariusz Czerkawski, pierwszy polski hokeista w amerykańskiej lidze NHL oraz Tomasz Kuchar, wielokrotny mistrz i wicemistrz w rajdach samochodowych. Głosu w reklamach telewizyjnych arena.pl użycza Anna Kerth, pierwsza polska aktorka nominowana do prestiżowej, szkockiej nagrody filmowej BAFTA.

Użytkownicy arena.pl gromadzą na bieżąco punkty za każdą sprzedaż, zakupy lub rekomendację na arena.pl. Każdy samodzielnie zdecyduje, czy zebrane punkty będzie na bieżąco wymieniał na atrakcyjne nagrody, jak w programie lojalnościowym, czy poczeka i wymieni je na prawo do objęcia akcji spółki Arena.pl S.A. z siedzibą w Warszawie.

Program Akcji arena.pl, zgodnie z regulaminem wystartował w lutym 2016 roku i będzie trwał do 2018 roku. Jedynym dokumentem, który będzie dostępny publiczne, i który będzie zawierał informacje o Arena.pl S.A. oraz akcjach, które będą oferowane uczestnikom Programu Akcji Arena.pl, będzie memorandum informacyjne, które zostanie udostępnione w związku z tą ofertą w wersji elektronicznej.

Spółka szacuje, że rynek e-handlu w Polsce jest wart 33 mld złotych i będzie rósł przez najbliższe trzy lata w tempie od 20 do 25% rocznie – najszybciej w Europie. Biznesplan arena.pl zakłada, że platforma będzie rosnąć dynamiczniej. Ponad 90% polskiego rynku należy aktualnie do allegro.pl. Działalność arena.pl może zmienić dotychczasowy układ sił, w perspektywie najbliższych kilku lat.



Podstawa prawna;

par. 3 ust. 1 załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu.



Osoby reprezentujące spółkę:
Mariusz Obszański - pełnomocnik

GPW
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »