CCS (CCS): Informacja o podpisaniu przez Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. i B2X Care Solutions GmbH porozumienia w przedmiocie świadczenia przez Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. usług serwisowych w relacji do produktów (telefonów komórkowych) marki Xiaomi dystrybuowanych przez firmę Dangaard na terytorium Szwecji, Norwegii, Finlandii i Danii. - raport 29
Raport ESPI
Raport bieżący nr 29/2018
Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd spółki Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. z siedzibą w Piasecznie (dalej Emitent) informuje, że Emitent oraz B2X Care Solutions GmbH z siedzibą w Monachium, Niemcy zawarły porozumienie dodatkowe do ramowej umowy serwisowej zawartej w dniu 1 września 2017 roku. Zawarte porozumienie reguluje zakres oraz zasady świadczenia przez Emitenta usług serwisowych w relacji do produktów (telefonów komórkowych) marki Xiaomi, dystrybuowanych przez firmę Dangaard na terenie Szwecji, Norwegii, Finlandii i Danii.
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2018-12-14 | Jerzy Maciej Zygmunt | prezes zarządu | |||
2018-12-14 | Aleksandra Kunka | wiceprezes zarządu | |||