AGORA (AGO): Strategia Grupy Agora na lata 2018-2022 - raport 19
Raport bieżący nr 19/2018
Podstawa Prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd Agory S.A. z siedzibą w Warszawie ("Agora”, Spółka”) informuje, iż w dniu 15 czerwca 2018 r. podjął uchwałę o przyjęciu Strategii Grupy Agora na lata 2018-2022. Dokument został skonsultowany z Radą Nadzorczą Spółki.
Strategia rozwoju Agory i jej grupy kapitałowej zakłada osiągnięcie w perspektywie 2022 roku:
- około 1,6 mld zł przychodów
- i około 200 mln zł wyniku EBITDA.
Kluczowe założenia strategiczne obejmują:
- intensywną cyfryzację całej działalności Grupy, z naciskiem na rozwój sprzedaży dostępu do treści w modelu subskrypcyjnym,
- rozwój dotychczasowych największych przedsięwzięć Grupy Agora,
- poszerzenie działalności wybranych dotychczasowych biznesów o nowe usługi lub oferty premium,
- rozpoczęcie działalności w nowych obszarach, jakimi są m.in.: usługi B2B dla e-commerce, innowacyjne narzędzia MarTech, a także rozrywka i gastronomia.
Przyjęta Strategia Grupy Agora zakłada wzrost zarówno poprzez rozwój organiczny, jak i akwizycje. Łączne nakłady na inwestycje do 2022 r. wyniosą maksymalnie około 930 mln zł. Spółka planuje kontynuować przyjętą politykę dywidendową w wysokości 0,5 zł na jedną akcję.
Strategia Grupy Agora na lata 2018-2022 stanowi załącznik do niniejszego komunikatu.
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2018-06-15 | Bartosz Hojka | Prezes zarządu | |||