MERCATOR (MRC): Koszty oferty publicznej - raport 45
Raport bieżący nr 45/2016
Podstawa Prawna:
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Zarząd spółki Mercator Medical S.A. ("Emitent”), w uzupełnieniu informacji przekazanych w raporcie bieżącym nr 38/2016 z 19 września 2016 r. informuje, że po dodatkowej weryfikacji i rozliczeniu ustalił, że łączne koszty emisji akcji serii G wyniosły 891 tys. zł, w tym koszty:
a) przygotowania i przeprowadzenia oferty: 522 tys. zł,
b) wynagrodzenia subemitentów: 0 zł,
c) sporządzenia prospektu emisyjnego, z uwzględnieniem kosztów doradztwa: 348 tys. zł,
d) promocji oferty: 21 tys. zł.
Poniesione przez Emitenta koszty emisji akcji serii G pomniejszyły kapitał zapasowy Emitenta w części nadwyżki ceny emisyjnej akcji nad ich wartością nominalną.
Średni koszt przeprowadzenia subskrypcji przypadający na jedną akcję serii G wyniósł 0,50 zł (pięćdziesiąt groszy).
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2016-10-03 | Leszek Michnowski | Prezes Zarządu | |||