AGROMA (AGM): Raport za marzec 2016 r. - raport 6

Zarząd Agroma S.A. przekazuje raport za marzec 2016 r.:


1. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym emitenta, które w ocenie emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych emitenta.


W branży ogrodniczej obroty przedsiębiorstw są niemal całkowicie uzależnione od warunków atmosferycznych. Marzec jest miesiącem w którym zwykle następuje ożywienie po zimowym zastoju. Tej wiosny odnotowano zwiększone zainteresowanie częściami zamiennymi, co może oznaczać, że końcowi odbiorcy raczej będą konserwować stary sprzęt niż kupować nowy. Zdaniem spółki takie tendencje okresowo pojawiają się na rynku i nie mają większego wpływu na funkcjonowanie branży.

Reklama

Spółka na miarę możliwości przygotowała się do sezonu. Znajomość dziedziny i potrzeb klientów pozwala na umiarkowany optymizm w działaniu i planowaniu kolejnych przedsięwzięć.


2. Raporty bieżące i okresowe opublikowane w systemie EBI w marcu:

RB 5/2016 Raport za bieżący za luty 2016 r.


Raporty bieżące w systemie ESPI nie były publikowane.


3. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:

W dniu 10 maja spółka opublikuje raport za I kwartał 2016 r.

W dniu 12 maja spółka opublikuje raport roczny za 2015 r.

Do 13 maja spółka opublikuje raport za kwiecień 2016 r.




Osoby reprezentujące spółkę:
Piotr Staszewski - Prezes Zarządu

GPW
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »