MBFGROUP (MBF): Sprzedaż udziałów w spółce Instytut Biznesu Sp. z o.o. - raport 34

Zarząd spółki MBF Group S.A. z siedzibą w Warszawie ("Emitent") w nawiązaniu do raportu bieżącego EBI nr 30/2016 z dn. 20 maja 2016 roku, niniejszym informuje, że w dn. 7 czerwca 2016 roku zawarł 4 umowy sprzedaży udziałów spółki pod firmą Instytut Biznesu Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie („Umowy”).


Na mocy wzmiankowanych Umów Emitent dokonał sprzedaży łącznie 1.160 (jeden tysiąc sto sześćdziesiąt) udziałów w spółce Instytut Biznesu Sp. z o.o. o wartości nominalnej 50 zł (pięćdziesiąt złotych) każdy za sumę 406.000 zł (czterysta sześć tysięcy złotych), tj. w średniej cenie 350,00 zł (trzysta pięćdziesiąt złotych) za jeden udział.

Reklama


Po ww. transakcjach sprzedaży Emitent posiada 2.640 (dwa tysiące sześćset czterdzieści) udziałów w spółce Instytut Biznesu Sp. z o.o., które stanowią 23,78% w kapitale zakładowym i głosach na zgromadzeniu wspólników.


Sprzedaż udziałów została podyktowana decyzją o ograniczeniu zaangażowania wynikającym z budowy bezpiecznego portfela spółek należących do Grupy MBF, które nie są od Emitenta spółkami zależnymi oraz odmienną wizją rozwoju firmy.


Zmiana zaangażowania nie wyklucza dalszej współpracy w zakresie doradztwa gospodarczego i biznesowego. Dodatkowo Zarząd Emitenta informuje, iż w najbliższej przyszłości mogą nastąpić kolejne transakcje sprzedaży przedsiębiorstwa.


Podstawa prawna: §3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".

Osoby reprezentujące spółkę:
Robert Krassowski - Prezes Zarządu

GPW
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »