Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w listopadzie spadła o 5,0 proc. rok do roku

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w listopadzie 2010 roku 334 129 sztuk i było o 5,0 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w listopadzie 2010 roku było niższe o 0,1 proc. w stosunku do października 2010 roku.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w listopadzie 93.082 egzemplarze, co oznacza spadek o 10,5 proc. r/r oraz wzrost o 0,7 proc. m/m.

W listopadzie liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 410.757 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 11,6 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż nie zmieniła się.

Reklama

W listopadzie w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 0,2 proc., do 183.975 sztuk. Miesiąc do miesiąca spadło o 5,2 proc.

Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w listopadzie wyniosło 140.664 sztuki, co oznacza wzrost rok do roku o 1,4 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 0,1 proc.

- - - - -

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w październiku 2010 roku 334 516 sztuk i było o 7,7 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w październiku 2010 roku było wyższe o 3,4 proc. w stosunku do września 2010 roku (miesiąc do miesiąca).

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w październiku 92 474 egzemplarzy, co oznacza spadek o 19,6 proc. r/r oraz wzrost o 1,1 proc. m/m.

W październiku liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 410 890 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 10,3 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 0,6 proc.

W październiku w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" wzrosło o 3,0 proc., do 194 152 sztuk. Miesiąc do miesiąca wzrosło o 5,8 proc.

Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w październiku wyniosło 140.745 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 1,1 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 0,6 proc.

Sprawdź bieżące notowania GPW na stronach BIZNES INTERIA.PL

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: 'Gazeta Wyborcza' | 1 procent | Razem | Gazeta Wyborcza | proca | wyborczej | płatne | prasy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »