VIVID (VVD): Strategia Vivid Games na lata 2018 – 2020 - raport 35

Raport bieżący nr 35/2018

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Vivid Games S.A. (dalej jako: “Spółka”, “Emitent”) podjął uchwałę w przedmiocie strategii działalności na rok 2018 i kolejne lata.

Kluczowe założenia strategiczne dla Vivid Games to:

1. Publikacja gier mobilnych F2P z segmentu mid-core.

2. Rozpoczęcie publikacji gier mobilnych F2P z segmentu hyper-casual.

3. Intensyfikacja działań marketingowych.

4. Rozwój kluczowych wewnętrznych technologii.

Reklama

5. Maksymalizacja metryk monetyzacyjnych.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2018-09-13Remigiusz KościelnPrezes Zarządu

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »