W tygodniu zakończonym 10.07 Polsat miał 28,1 mln zł wpływów z reklam

W dniach 4-10 lipca tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 13,9 proc., co daje około 28,1 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 12,52 proc., czyli wpływami rzędu 25,3 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 22,5 mln zł, czyli niewiele ponad 11-proc. udziałem. Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły 17,3 mln zł, co daje blisko 8,6-proc. udział. Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły 7,9 mln zł. Oznacza to, że miała ona ok. 3,9 proc. udziału.

Sprawdź bieżące informacje z rynku mediów na stronach

Biznes INTERIA.PL

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 202,3 mln zł wobec 275,1 mln zł tydzień wcześniej.

Reklama

Sprawdź bieżące notowania TVN i Cyfrowego Polsatu na stronach BIZNES INTERIA.PL

PAP
Dowiedz się więcej na temat: wpływy | reklamy | Polsat | TVN SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »