MEDIACAP (MCP): Wybrane szacunkowe dane finansowe i operacyjne Grupy Kapitałowej MEDIACAP SA za 2018 r. - raport 2

Raport bieżący nr 2/2019

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd MEDIACAP SA z siedzibą w Warszawie (dalej: Emitent) w związku z zakończeniem wstępnego procesu podsumowywania danych finansowych na potrzeby przygotowania skonsolidowanego raportu okresowego Grupy Kapitałowej MEDIACAP SA, przekazuje do publicznej wiadomości wybrane szacunkowe dane finansowe i operacyjne Grupy Kapitałowej MEDIACAP SA za okres od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.

Zarząd szacuje, że narastająco przychody od początku roku wyniosły 94,1 mln PLN (wzrost o 23,1% r/r), co przełoży się na około 7,0 mln PLN EBITDA, wobec 6,2 mln w poprzednim roku.

Reklama

Realizacja strategicznych celów operacyjnych związanych z rozwojem platform technologicznych Opinie.pl, Talentmedia i Plastream:

Narastająco przychody z platform technologicznych wyniosły 32,6 mln PLN (wzrost o 49,6% r/r). Przychody z nowych modeli w 2018 roku stanowiły 34,6% całkowitych przychodów, wobec 27,2% w 2017 r.

Wybrane dane operacyjne nowych platform na koniec grudnia 2018 przedstawiają się następująco:

Opinie.pl

• szacowane przychody ze sprzedaży za 2018 rok wyniosły 13,0 mln PLN (wzrost o 14,2% r/r)

• łączna liczba użytkowników wyniosła 108 tysięcy

• łączna liczba przeprowadzonych ankiet wyniosła 511 tys. sztuk (wobec 446 tysięcy w 2017 r.)

Talentmedia

• szacowane przychody grupy Talentmedia ze sprzedaży za 2018 rok wyniosły 20,1 mln PLN (wzrost o 100,6% r/r), a szacowana EBITDA za 2018 rok wyniosła około 1 mln PLN

• średniomiesięczna oglądalność ("Watchtime”) kanałów zarządzanych przez platformę wyniosła w Q4 2018 ponad 570 mln minut (spadek o 4,2% w stosunku do Q3 2018),

• łączna liczba subskrybentów na koniec kwartału wyniosła 28,1 mln (wzrost o 4,8% wobec Q3 2018).

Plastream

• zarząd szacuje, że w 2018 przychody wyniosły ponad 1mln PLN

• Plastream Fashion: w Q4 udostępniono usługę Content-2-Commerce polegającą na rozpoznawaniu produktów odzieżowych na obrazie video i wyświetlania rekomendacji zakupu produktów odzieżowych pochodzących z największych polskich sklepów e-commerce.

• Plastream Retail: w Q4 trwały prace nad rozwiązaniem będącym Szybką Kasą Samoobsługową opartą na technologii rozpoznawania produktów dostępnych w sklepach, z wykorzystaniem w projekcie technologii Computer Vision, budową aplikacji i integracją z systemem kasowym.

TERMIN PUBLIKACJI RAPORTU OKRESOWEGO ROCZNEGO ZA 2018

Publikacja jednostkowego i skonsolidowanego raportu okresowego rocznego za 2018 r. nastąpi w dniu 20 marca 2019 r.

Emitent zastrzega, iż prezentowane wielkości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2019-02-15Jacek OlechowskiPrezes ZarząduJacek Olechowski
2019-02-15Edyta GurazdowskaWiceprezes ZarząduEdyta Gurazdowska

Emitent
Dowiedz się więcej na temat: dane niefinansowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »