CCS (CCS): Zawarcie przez Spółkę i B2X Care Solutions GmbH porozumienia dodatkowego w przedmiocie świadczenia przez Spółkę usług serwisowych i logistycznych produktów (telefonów komórkowych) marki AGM. - raport 27
Raport bieżący nr 27/2018
Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd spółki Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. z siedzibą w Piasecznie (dalej: Spółka) informuje, że Spółka oraz B2X Care Solutions GmbH z siedzibą w Monachium, Niemcy (dalej: B2X) zawarły porozumienie dodatkowe do ramowej umowy serwisowej zawartej w dniu 1 września 2017 roku. Zawarte porozumienie reguluje zakres oraz zasady świadczenia przez Spółkę usług serwisowych i logistycznych w relacji do produktów (telefonów komórkowych) marki AGM, dystrybuowanych na terenie Niemiec, Włoch, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, Holandii, Luksemburga, Republiki Czeskiej i Słowacji.
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2018-11-22 | Jerzy Maciej Zygmunt | prezes zarządu | |||
2018-11-22 | Aleksandra Kunka | wiceprezes zarządu | |||