CCS (CCS): Zawarcie przez Spółkę i B2X Care Solutions GmbH porozumienia dodatkowego w przedmiocie świadczenia przez Spółkę usług serwisowych i logistycznych produktów (telefonów komórkowych) marki AGM. - raport 27

Raport bieżący nr 27/2018

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd spółki Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. z siedzibą w Piasecznie (dalej: Spółka) informuje, że Spółka oraz B2X Care Solutions GmbH z siedzibą w Monachium, Niemcy (dalej: B2X) zawarły porozumienie dodatkowe do ramowej umowy serwisowej zawartej w dniu 1 września 2017 roku. Zawarte porozumienie reguluje zakres oraz zasady świadczenia przez Spółkę usług serwisowych i logistycznych w relacji do produktów (telefonów komórkowych) marki AGM, dystrybuowanych na terenie Niemiec, Włoch, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, Holandii, Luksemburga, Republiki Czeskiej i Słowacji.

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2018-11-22Jerzy Maciej Zygmuntprezes zarządu
2018-11-22Aleksandra Kunkawiceprezes zarządu

Reklama
Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »